Don't leave us in the dark

Jag är helt slut som artist efter 11 timmar på jobbet igår och åskluften idag. Det är inte lätt att vara medelålders.

Imorrn har jag en träff med min kvartersvärd som ska visa hur man byter lysrör. Han förbarmade sig och gick med på att göra det efter att jag i ett mejl kallat mig för "Hades Kronosson, lysrörsbytarnovis", annars är det tydligen mitt jobb som hyresgäst att fixa sånt. Jag har alltså idkat diverse aktiviteter i ett mörkt badrum sen i lördags. Tur att jag bor ensam.

Här kommer i varje fall en anti-outfit från igår med vilken jag, if I do say so myself, verkligen börjar röra mig i överljusfart åt Galna kattant-hållet .



Kofta: samma som här.
Klänning: från flumaffären Shanti shakti på Badhusgatan 2003.
Pyjamasbrallor: samma som här (åkte på för att det var kallare än jag trodde på balkongen).
Strumpor: samma som här.

Och som kontrast (och för att jag känner att jag kanske drog på lite väl mycket om pennkjolens effekt på min kropp i lördags):



Lyndi, det är officiellt tillåtet att håna mig nu för att jag lägger upp RIKTIGA outfitbilder i min blogg, tagna med fjortisdålig mobilkamera och där jag dessutom poserar på ett utomordentligt fånigt sätt.

Kommentarer
Postat av: Jävla Jenny

Piffigt. Skäms inte för det, du kompenserar outfitkrampen med kameran och lyckas uppnå en finfin balans ju.

2010-05-20 @ 11:25:28
URL: http://babyroyale.wordpress.com
Postat av: Hades

Ja, piffigt är verkligen ordet. Eller kanske "ärtigt" eller nåt annat medeltida uttryck :D

2010-05-20 @ 21:09:14
URL: http://ettsortshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0