Charles, don't you ever crave to appear on the front of the Daily mail dressed in your Mother's bridal veil?

Om nån ringde på dörren nu så skulle jag i följande ordning

a) få panik
b) springa och gömma mig
c) ändå överväga att öppna för att skåda minen på tjommen utanför när vederbörande får syn på detta:


Förklaring till denna, t o m för en antioutfit, ologiska komposition:

jag var nere i källaren och grävde i avlagringarna efter en annan grej. Hittade då min gamla fuskkorsett anno 2003 från H&M. Skenorna var dock lite böjda så jag tänkte att de kanske böjer ut sig om jag går runt med den på mig en stund. Inte för att jag nånsin kommer visa mig bland anständigt folk i den, men ändå. Man känner sig ju rätt KVINNLIG med den på trots allt (hör du det, Bert? Jag gillar att känna mig KVINNLIG ibland, t o m kvinnlig på ett sätt som såna som du också skulle kalla kvinnligt! Nämen usch förresten, nu tappade jag helt lusten...) så jag passar på att strutta runt ett tag hära och nöjt skåda in de vita liljekullar som korsetten bullar upp under hakan på mig. 

De lila conversen
hittade jag oxå i källaren. Hade glömt att jag ägde dem, men minns nu att jag köpte dem på Tradera 2005 eller 2006. Tyvärr är de en halv storlek för stora, men det är inget som inte ett par sulor kan lösa! Trodde jag, tills jag insåg att jag nog provade det för 4 år sen oxå, men även då snabbt noterade att skorna ser... retarderade ut på nåt odefinierbart sätt. Jag tror felet är att sista raden på snörningen sitter för långt från kanten på den vita tåhättan 

Och pyjamasbrallorna kommer från Myrorna, minns inte årtalet men hur som helst kompenserar de rätt bra för den ganska obekväma korsetten... MEN VAD GÖR MAN INTE FÖR ATT FÅ KÄNNA SIG KVINNLIG, ELLER VAD SÄGER DU BERT?

(okej, okej, jag ska lägga av med övertydligheten... jag vet, det är under min värdighet, jag är tillräckligt intelligent för att vara liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite mer subtil än så... dessvärre är ju inte Berra och hans gelikar det, och du vet hur det gamla ordspråket lyder; "man ska tala med bönder på bönders språk och med de lärde på latin". Vem som är vad i det här fallet hoppas jag verkligen inte att det råder några som helst tvivel om)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0