It's gruesome that someone so handsome should care

Den uppmärksamme läsaren kanske har noterat att mina slapparutstyrslar hittills varit intill förväxling lika. Det beror på att när jag tvättat knölar jag in kläderna i garderoben på ett ytterst opraktiskt sätt, så varje gång jag ska dra på mig en ren hemmauniform är det samma plagg som ligger längst fram och ramlar ut när jag öppnar dörren.

Men nog snackat! Här kommer Dagens antioutfit 20100422:

Nej, jag har inte svalt en säl, det är bara en optisk omöjlighet att fota en helsvart outfit med min kassa mobilkamera. MEN det är ju en del av tjusningen, eller hur?!?

Topp: Indiska. 200...3 tror jag.
Kjol: samma som i tisdags.
Sockar: Team Sportia (eller Intersport, det är fan omöjligt att hålla isär alla meningslösa och trista kedjor som säljer fula sportgrejer... men de har sköna hemmahasarsockar...det var inte Stadium i alla fall, för det minns jag faktiskt var det ligger). 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0