At one time the future did stretch out before me but now it stretches behind

Idag är sista dagen på min semester och jag känner mig så oändligt trött när jag tänker på hösten jag har framför mig. Jag känner mig inte det minsta utvilad och mentalt rustad för att ta itu med ett nytt verksamhetsår. Suck och stön, eländes elände, ack och ve etc etc.

Sov till halv tolv både igår och idag och har lätt ångest över att jag sovit bort halva mina sista semesterdagar. Idag skulle jag dessutom behöva tvätta, städa och handla men eftersom det är så synd om mig tror jag inte att jag ids. Jag får vara nöjd om jag lyckas uppbåda tillräcklig kraft för att orka tvätta håret.

MISERE!!!!

Igår såg jag sista avsnittet på Star trek: Deep space 9 och var i valet och kvalet om jag skulle ta en trekpaus eller börja kolla på Voyager direkt. Det är tredje eller fjärde vändan jag kollar igenom serierna så jag är lite skraj för att jag ska börja tröttna. Det vore nämligen en katastrof. Höll hur som helst ut till frukostdags idag då jag började titta på första VOY-avsnittet. Borde dock se färdigt alla sharpefilmer innan jag fortsätter så att jag kan slänga dem och frigöra utrymme på min skitlångsamma hårddisk.

Det har varit dåligt med anti-outfits under semestern. Jag kan försäkra att jag minsann inte har fortsatt experimentet jag påbörjade under kristi himmelsfärdshelgen; jag har bara inte itts bry mig, men eftersom jag inser att du väntar med spänning på att få se vilka chica utstyrslar jag lodat runt i under dessa veckor så kommer här en sunkställskavalkad som skulle få Trinny och Susannah att rotera i warp 9.975 i sina gravar om de vore döda:


                                                           

Tunika: H&M 2007.                      Tröja: Indiska 2008.                   Tunika. Lindex 2003.
Shorts: New yorker 2010.            Byxor: H&M 2002.                      Byxor: samma som på mittersta bilden.

Igår roade jag mig med att göra en spellista med bland annat postpunk på Spotify. Jag ÄLSKAR funktionen "related artists"!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0