I was bored before I even began

Jag kom att tänka på en sak. När jag var liten fanns det åtminstone två ställen i skogspartierna runt om där jag växte upp där det ALLTID låg porrtidningar. Ja, det var faktiskt något av en favoritsysselsättning bland mig och mina vänner att gå till "porrskogen" och se om man kunde hitta några sönderrivna, vattenskadade exemplar av Lektyr eller Aktuell rapport att flukta i (jag tyckte förresten att Aktuell rapport var ett sånt bisarrt namn på en porrtidning, för den hyste ju ingen likhet med vare sig Aktuellt eller Rapport...).

Frågan som inställer sig hos en vuxen person är ju "Vem i HELVETE dumpade hela sitt porrtidningsförråd i skogen med jämna mellanrum?!?", men som barn tänkte man inte på det utan var fullt upptagen med att lära sig namnen på könsorganen (fitta och kuk) samt olika poetiska beskrivningar av t ex sexuella aktiviteter och kroppsvätskor (fittslem, kuksås och kåtjos). Det tog dock lång tid innan jag fattade vafan ollon har för plats i människors parningsbeteende.

Barn idag lär knappast behöva sitta i en råkall skogsdunge och försöka urskilja bilder och text på en trasig, uppblött tidningssida för att stilla sin nyfikenhet på mänsklig anatomi. De behöver bara klicka på Internet Explorer och KABLAM! så är de i porrskogen.


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja var är världen på väg när framtida hellspawns inte ens kommer få frisk luft när dom smygläser porr :(

2010-10-05 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0