Will Nature make a man of me yet?

10 – Vad du hade på dig idag

Idag skrider jag runt i följande rafflande utstyrsel:

* Klänning i en av de många nyanser som jag tror kallas "lattebrun" + svart skärp. Det är en mycket ovanlig färg för att vara mig, då jag tenderar att se alla bruna nyanser som per definition ointressanta, men jag gillar modellen: vid kjol, insvängd midja och snävare liv. Samt FICKOR, som är en nödvändighet när man jobbar på ett ställe där man är i ständig rörelse och har en nyckelknippa som väger 10 kg och en mobiltelefon att bära runt på.

* Svart kofta

* Röda armvärmare

* Röd lack-choker

* Ringar: en stor, svart ros, en röd hemgjord av indianpärlor och några större, diamantformade plastpärlor. En bred metallring med en smal, svart gummirand runt och en metallring med en liten krusidull frampå.

* Svarta strumpbyxor.

* Svarta overknee-strumpor med röda pussmunnar.

* Svarta raggsockar.

* Svarta birkenstock.

Och mer spännande än så blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0