You've got nothing to say to me

Idag presenterar jag en ny kategori av inlägg, nämligen Vad skulle Gunvald ha sagt? I inläggen med denna beteckning kommer du att få ta del av (oftast obefogat) aggressiva reaktioner på frågor, attityder och beteenden som i vissa lägen och sinnesstämningar ter sig oändligt dumma och tröttsamma. Sånt jag ibland önskar att jag kunde vråla till folk utan att få sparken eller en käftsmäll. Situationerna i inläggen kommer att vara en blandning av sånt som verkligen inträffat, bokstav för bokstav, och sammanfattningar av olika situationer som tillsammans bildar ett mönster av irriterande beteendekategorier.

Först ut i denna odyssé av orimlig stingslighet:

Uppenbart datorovan man 55+ som sitter vid internetdator på biblioteket: ÖH hallå... HALLÅ! Du... jag kom till fel ställe...!

Gunvald: JA MEN DET VAR JU TRÅKIGT FÖR DIG DÅ SÖRRU ATT DU LYCKATS UNDGÅ ATT LÄRA DIG NÅT OM DATORER!!! MEN FAN, DE HAR JU BARA FUNNITS I 40+ ÅR SÅ DET KANSKE ÄR FÖR MYCKET BEGÄRT?!? OCH ETT TIPS FRÅN COACHEN HÖRRU; OM DU VÄNTAR DIG ATT FÅ HJÄLP SÅ FÅR DU NOG JOBBA LITE PÅ DET DÄR MED HELA MENINGAR SERRU, FÖR HUR FAN SKA JAG VETA VAD DU MENAR MED "KOM TILL FEL STÄLLE"??? VAFAN HAR DU AFASI ELLER?

Kommentarer
Postat av: Kim

I LIKE! :)

2010-07-08 @ 14:52:24
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHA:D

2010-07-29 @ 07:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0