I'd hate the pain and the strain all over again

Gunvald (till besökare som alltid, utan undantag, sitter kvar så länge han bara kan med sin dator när det är dags att stänga och högst motvilligt och ofta väldigt irriterat packar ihop sina grejer och larvar ut efter ca 300 tillsägelser om att det är stängningsdags): NU STÄNGER VI SERRU!

Besökare: Jaja, jag SKA gå, jag vet ju hur arga ni blir om jag inte går i tid...

Gunvald: NÄMEN PRESSTOPP FÖR FAN, ETT JÄVLA RÄTT PÅ JAG VET INTE HUR MÅNGA FÖRSÖK!!! SÅ HÄR LIGGER DET TILL SÖRRU ATT OM DU INTE PACKAR DIG IVÄG JÄÄÄVLIGT SNABBT NU SÅ SKA JAG MER ÄN GÄRNA HJÄLPA DIG UT! MEN DU JAG SKA VARA HYGGLIG OCH LÅTA DIG RINGA EN TAXI FÖRST SERRU FÖR TAR DET MER ÄN EN SEKUND TILL INNAN DU ÄR UTE SÅ LÄR DU INTE TA DIG HEM PÅ EGNA BEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0