Close your eyes and think of someone you physically admire

 16 - Din första kyss
 
Å hur många förstor som blivit av endast tack vare Sanning eller kånke, denna märkligt exhibitionistiska lek som var en favoritsysselsättning i mellanstadiet! Ba: ja nu tar vi och exponerar våra första, trevande försök till fysisk samvaro med [infoga det/de kön du föredrar] för omvärlden hära! Eller i alla fall för ett gäng nyfikna kompisar.
 
Nåväl, min första kyss ägde rum under en session av S&K hemma hos en klasskompis hösten 1987. Jag gick i sexan, hade mysbyxor i skolan varje dag och Pet shop boys hade just släppt Actually, där den MÄSTERLIGA It's a sin försatte mig i extas varje gång jag hörde den (det gör den fortfarande). Den som fick nöjet att slaska min jungfuliga mule var F, som figurerar i inlägget om min första kärlek. En helt okej första kyss får jag lov att säga, även om han krossade mitt hjärta några dagar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0