And your humour is as black as them

                                            






                                             

                                                         

                                                                       Hehehehehehehe...

Hej, jag heter Hades och har just upptäckt ett litet program som heter paint.

Annars har jag trotsat raggarhelvetet och varit på Brödet och fiskarna. Tror jag var ute så pass tidigt att de flesta fortfarande satt i sina brassestolar på Joberg och drack sin frukostfolköl. Hittade lite smått&gott iaf, bl a en marinblå chic liten väska, en grön kjol och en vit blus med röda prickar. Resten av dagen tillbringade jag på balkongen och nu funderar jag på om jag ska stryka eller om det är för varmt fortfarande. Det faktum att jag skulle kunna trycka en brödbit mot mitt ansikte istället för att slösa på smör talar för att jag borde ta en dusch och vänta med strykningen till efter kl 23, men jag är ju känd för att vara en våghals så vafan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0