Somewhere in the wasteland of your head

 20 - Den här månaden
 
Jaha, vad har jag gjort hittills den här månaden då? Jobbat, träffat herr Herrbekant, varit på fest hos S som jag träffar allt för sällan, varit på fest hos L som utmynnade i spritorgie på Circus tillsammans med herr H och hans kompisar, haft ångest över mitt hems tilltagande förfall, haft ångest över när i helvete jag ska hinna köpa julklappar, haft ångest i största allmänhet eftersom jag är ett sånt jävla emo-psykfall ibland och särskilt när det är mörkt 20 timmar om dygnet och jag har sömnbrist och hjärnan är för liten för allt som försiggår däri.
 
Framöver ska jag hosta upp ett antal bagis för att få ryggen rådbråkad, jobba, försöka få köpt några julklappar, träffa herr H ännu mer, dricka öl med L&E (WOHO!! :D ), äta julbord på Hermans, fira jul med mor&far, fira nyår med herr H och B3&B2 och Å&K och ett gäng andra damer och herrar. Och njuta av att vara kär. Och ha mindre ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0