Is this the sum of your life?

För en stund sen blev jag röksugen och bajsnödig samtidigt. Då kom jag att tänka på att jag undrar om det finns toalettrökare. Folk som röker samtidigt som de slår en båge eller lägger en kabel alltså. Det vore ju den ultimata formen för avkoppling och välbefinnande om man vore lite mer lagd åt trailertrash-hållet; att dumpa toxiskt avfall samtidigt som man drar i sig nya toxiner. Och vilken industri med tillbehör det skulle generera: kombinerade tvål- och askkoppar, vattentäta cigarrlådor, pipställ som även kan fungera som toapappershållare, kombinerade zippo-tändare/pumptvålar... Möjligheterna (och idiotin) vet inga gränser!



Kommentarer
Postat av: Linda

Såklart att det finns.....;)

2010-08-25 @ 19:19:44
Postat av: Hades

Tabita röker säkert medan hon bajsar :D



(jag lovar att jag inte ska göra det på lördag)

2010-08-26 @ 15:06:55
URL: http://ettsortshades.blogg.se/
Postat av: L

Nja men typ....han som sa "Tack gode gud att ni kom hem", fast det kanske var just av den anlendingen att han vart fast på toa hela dagen? ;)

2010-08-27 @ 10:42:47
Postat av: Hades

Tur att han hade ciggen inom räckhåll då :D

2010-08-27 @ 11:39:26
URL: http://ettsortshades.blogg.se/
Postat av: E

Jag vet en!! Min egen far. Och han försökte dessutom inbilla resten av familjen att det var för VÅR skull, något slags tappert försök att kamouflera skitlukten. Men kombon cigarettrök och skitlukt på en toalett som var cirka 2 X 1 m innebar att vi andra i familjen fick lov att hålla oss i flera timmar efter att han gjort det han skulle för hade vi gått in där hade vi gått en säker död till mötes. Bergis luktade det en smula fotsvett också! Och sen undrar man över varför man blev som man blev?!

Postat av: Hades

Heheeeee.... ja alltså, antalet dofter som framgångsrikt döljer bajslukt är extremt få. Mina föräldrar brukade köra med att tända en tändsticka, med resultatet att det stank bränt bajs istället för vanligt bajs när de lagt en kabel :D



Men som sagt, jag förstår ju på ett sätt tjusningen med att röka på muggen, även om det känns som att nackdelarna överväger fördelarna.

2010-09-02 @ 11:00:43
URL: http://ettsortshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0