I want the one I can't have and it's driving me mad

Jag är nästan övertygad om att denna klänning och min kropp tillsammans skulle skapa en skönhetssymfoni utan dess like:

Men inte tillräckligt övertygad för att utan att kunna prova den vilja punga ut med en triljard långsjalar, vilket auktionen troligtvis kommer att sluta på.

(rockabilly är tydligen extremt hippt just nu med tanke på att 80% av alla klänningar på tradera beskrivs med detta ord... om jag tillhörde en subkultur som plötsligt blev inne så skulle jag vrida mig i min grav innan jag ens dött, så till alla er drabbade där ute: ni har mina sympatier...)


Kommentarer
Postat av: Cinna

Den skulle verkligen bli suverän på dig!!!

2010-04-25 @ 21:55:20
Postat av: Hades

Ja, jag har ju mina misstankar om det men... mitt hjärta skriker "JA! JA JA!!!" men plånboken väser "ÄR DU DUM I HUVET ELLER??? DU MÅSTE JU PROVA DN FÖRST!!!" :D

2010-04-29 @ 13:46:17
URL: http://ettsortshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0