10. Greed is eternal.

Jag har verkligen lyckats med dagens anti-outfit tycker jag. Både med utstyrseln och hållningen. Jag är särskilt nöjd med den spolformade midjepartiet i kombination med insjunket bröst. Notera också de smakfulla tandkrämsfläckarna nederst på tröjan. Because I can!
 
 
Tröja: Lindex Generous (eller vad de nu kallar sin avdelning med kläder som är specialsydda för tjocka människor eftersom tjocka ju inte vill ha samma kläder som de lite mindre tjocka utan älskar oformliga tält i smaklösa mönster) 2012.
 
Nederdel: sarong, troligen från den kombinerade present- och new age-butiken Grattishäxan som förr om åren låg bakom Bill&Bob på Badhusgatan. 2006 (tror jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0