9. Opportunity plus instinct equals profit.

Jag tänkte jag skulle skaka liv i den gamla kategorin Dagens anti-outfit igen. För den tusenhövdade skaran nytillkomna läsare och för gamla som glömt bort vad denna kategori går ut på  finns en förklaring här.
 
(jag noterar att tumnaglarna inte ser ut att funka i inläggen, men förfäras ej, det funkar om man klickar på dem)
 
Senast det begav sig hade jag ju uppdaterat min garderob av töjbara kläder en smula då de gamla började höra hemma i en dokumentär om filippinska slavarbetare som bor på en soptipp, och under åren som gått har denna uppdatering och utrensning fortsatt. Därför kommer det dyka upp en hel del nya, spännande kombinationer av illasittande kreationer framöver.
 
 En annan rafflande nyhet är att jag bytt telefon sen sist. Min nuvarande har en avsevärt mycket bättre kamera än den gamla och eftersom en av poängerna med anti-outfitbilderna från början var just att de skulle vara tagna med en usel kamera i ofördelaktigt ljus så tänkte jag kompensera bristen på ultrakass bildkvalitet med att istället ha extremt dålig hållning på bilderna. På dagens bild syns det dock inte så bra att jag ser ut som en puckelryggig dvärg som haft engelska sjukan eftersom jag är iklädd 3 lager tält.
 
 
 
 
Dagens ensemble består av följande för maximala matchning minutiöst utvalda plagg:
 
Svart kofta från H&M. Minns inte om jag köpte den på Tradera eller nån secondhandbutik på Söder. 2012.
 
Solklänning från H&M:s marimekkokollektion. Myrorna, 2012.
 
Tunna träningsbyxor. H&M, tidigt 2000-tal.
 
Strumpor: Lindex. 2012.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0