Others sang your life but now's your chance to shine XX

Dag 20 - en låt du lyssnar på när du är arg

När jag är skitförbannad så hjälper det inte att lyssna på aggressiv musik. Det som eventuellt skulle hjälpa vore att sprida död och förödelse omkring mig med en knölpåk, men det är ju inte så ofta man får möjlighet till det utan jobbiga konsekvenser tyvärr. Dessutom är jag rätt sällan sådär otyglat rasande. Däremot hemfaller jag åt passiv aggression ganska ofta, och då innehar Morrisseys Sorrow will come in the end precis rätt blandning av bombastisk överdrift och självironi som gör att jag oftast börjar fnittra åt mig själv och mitt vältrande i oproportionerlig självömkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0