Others sang your life but now's your chance to shine XV

Dag 14 - en låt som ingen tror du skulle älska

Hm, jag har verkligen ingen som helst uppfattning om vad andra tror om min musiksmak. Möjligen framgår det ganska fort att jag inte är nåt fan av t ex schlager, hiphop, r'n'b och de flesta typer av metal, men det finns ju låtar även i de genrerna som jag faktiskt uppskattar. Dock vete fan om nån skulle bli förvånad över att jag gillar dem i så fall. Sen tror jag också att ju bättre man känner mig, desto mindre förvånas man. Förstås. Men jag äger faktiskt en cd-singel med Ronan Keating, närmare bestämt Life is a rollercoaster. Nu var det länge sen jag lyssnade på den, men jag tycker fortfarande att den är riktigt, riktigt bra. Den är liksom luftigt bubblig och jag blir glad av den. Det KANSKE skulle kunna förvåna någon lite grann i alla fall...? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0