You will take them all away and they'll stay 'til the grave

Jahaja gôtt fôlk, jag ska be att få meddela att en antioutfit-epok har gått i graven. Ett par trotjänare har mött sitt  öde i en kall miljöbod (som Mimer bajsnödigt kallar sina sophus). Jag har sagt farväl till mina röda plyschmysbyxor från 70-talet som jag köpte på Myrorna i Umeå 1997 och som tjänat mig väl under tretton långa år.


Farväl! Jag ska för alltid minnas hur ni er aktningsvärda ålder till trots kunde missfärga en hel vittvätt ända in i det bittra slutet och hur ni kunde lindra den jävligaste av baksmällor och den hetsigaste av feberfrossor med er mjuka, fluffiga värme. Vila i frid!

(jag har köpt en hel armé av nya antioutfits. Jag vet att det är svårt att tro, men jag äger faktiskt så pass mycket fåfänga att jag nu när jag inte är ungmö längre kände ett behov av att förnya min garderob av slapparkläder litegrann. Få dock inga idéer om att det är snygga eller sexiga grejer jag köpt; det är VERKLIGEN inte så jag opererar. Det är exakt samma princip som förr fast lite mindre urtvättat och uttöjt bara.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0