You handsome devil

 14 – Vad du hade på dig idag
 
Idag bär jag följande ensemble:
 
* Svarta birkenstock och svarta raggsockar.
 
* Vita strumpbyxor med svarta leopardfläckar. Under det ett par andra vita strumpbyxor.
 
* Kort, blå kjol med vita spräcklor och de livsviktiga fickorna.
 
* Svart topp med spetsränder och knappar upptill.
 
* Svart kofta i ett material som får mitt hår att se ut som om någon torktumlat Pippi Långstrump.
 
* Svarta armvärmare och svarta torgvantar - because I'm worth not to frysa lemmarna av mig!
 
* Svart sjal med silvertrådar i runt halsen.
 
* Smycken: vitt metallhjärta i lång kedja. Höger långfinger: ring i form av vit ros. Vänster pekfinger: svart ring i form av ett spadertecken. Vänster tumme: metallfärgad ring med en utstansad ödla.
 
Jag känner mig rätt nöjd med min utstyrsel idag måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0