And no one knows a thing about my life

01 – En presentation

Hej på er. Hades heter jag. Eller nej det gör jag inte förstås, men det är nästan så jag önskar att jag gjorde det, för jag hyser en oerhörd fascination för grekisk mytologi och främst dödsriket och allt som ingår däri. Och Hades är som bekant både namnet på plejset och på bossarnas boss där nere.

Jag är kär i en herr H (nu skulle man ju kunna anklaga mig för att vara heteronormativ som helt oreserverat anger könet på min partner hära, men jag har ju faktiskt redan kommit ut som hetero i bloggen så jag tyckernte det är nån sån särskilt stor grej).

Jag gillar Star trek, grönt och Morrissey. Min favoriträtt är smörgåstårta och jag avskyr blåst och idioter.

Jag är feminist och vegetarian och flörtar med queerteori och syndikalism.

Ja, det var väl typ det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Öh...jag väntar på nästa ämne;)

2010-11-08 @ 13:20:46
Postat av: Hades

Allt har sin tid... ;)

2010-11-09 @ 08:23:15
URL: http://ettsortshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0