Sick and depraved, a traveler to the grave

Saker som inte är trevliga:

1. Magsjuka. Nog sagt om det.

2. Den där känslan av att vara fullständigt urkramad på all energi efter att man haft magsjuka. Jag är så fruktansvärt hungrig att jag ser gula och lila moln framför ögonen men så kraftlös att jag inte pallar att stå upp länge nog att ens koka pasta. Igår åt jag inget på hela dagen eftersom det enda jag orkade göra var att sova och... ja, göra det man gör när man har magsjuka.

Nä, dags att återgå till att ligga under 2 täcken och ta igen allt tv-tittande som jag missat sen sist jag var sjuk.

Jag måste iofs erkänna att det var länge sen jag kände mig så här avkopplad. All kraft går ju åt att hålla organismen vid liv, så hjärnan går på kvartsfart = det mest avancerade tankearbete den klarar av är "Byt. Kanal. Reklam." och "Bre. Smörgås. Nu." Inga av de vanliga i-landsproblemen som ständigt går på högvarv tränger igenom lummigheten. Rätt skönt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0