Do you really think she'll pull through?

Insåg just min begränsning och sjukskrev mig även imorgon. Fy fan vilken tunnis jag är. Ett dygns magsjuka = 48 timmars återhämtning... Min gode vän herr Ninjansson anmärkte på fejjan att det är tur att jag inte är karl, för då hade jag varit halvdöd vid det här laget. Herr N, jag kan meddela att när det gäller att bli oproportionerligt mjäkig av sjukdomar så är jag en RIKTIG KARL. Det är nästan så jag får hår på bröstet och basröst varje gång jag blir sjuk.

(eller så skiter vi i det här lama, sexistiska och mansförnedrande skämtet som bara spär på alla john gray-fans teorier och hur mänskligheten fungerar, no?)

Hur som helst har jag hunnit ta igen en hel massa missad tv idag. Xena warrior princess, Smallville, Days of our lives och That 70's show är exempel på kvalitetsprogram som jag ivrigt beskådat. Dessutom har jag sett en gammal svensk långfilm om en ung man, svårt traumatiserad av en hård barndom och därför oförmögen att släppa människor nära. Jag trodde inte att det var möjligt att säga orden "Men helst av allt skulle jag vilja sticka den här kniven i dig, Trubbnos!"* på ett käckt sätt, men spana in filmen "När syrener blomma",  där finns beviset på att det går att säga både det och en hel massa andra bisarra grejer med pitchad, munter pilsnerfilmsröst.

Förresten så tycker jag verkligen att Xena warrior princess är bra på riktigt. Jag vill bli som hon när jag blir stor. Men jag kommer nog inte ta efter det där fjantiga joddlandet hon kör med innan hon spöar upp bovarna.






* jamen vad äcklig du är! Det är faktiskt en riktig kniv de pratar om i filmen!!! Herregud, den är från 40-talet!!

Kommentarer
Postat av: Ninjansson

Hahaha! Gutsplitting!

2010-05-10 @ 18:51:30
URL: http://ninjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0