Bad scenes come and go for which you must allow

Syster Smisk har en enkel lösning på min irrationella skräck för att bli assimilerad in i the Gudrun Collective:

Eller oxå resignerar du och inköper raskt ett stycke kjol som mer liknar en luftballong?

Man kan väl kanske säga att jag ligger några ljusår före dig i planeringen... OCH att min skräck kanske inte är så irrationell trots allt:



Det har börjat!

Frågan är om jag redan passerat kritisk massa eller om det fortfarande går att stoppa.

(för andra gången skändar jag min högtidligt svurna ed att aldrig visa upp andra outfits i den här bloggen än elastiska soffliggarutstyrslar, men det är ju för en god sak...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0