But she swam too far against the tide

En låt som...

...har gjort mig glad: The lovecats - Cure

...har gjort mig ledsen: Requiem efter död älghund - Euskefeurat

...jag vill dansa till: Sing it back - Moloko

...jag vill dansa ännu mer till: Song 2 - Blur

...lugnar ner mig: Evangeline - Cocteau twins

...jag lyssnar på för att bli pepp: Alright - Supergrass

...påminner om kärlek: Ciao - Lush

...påminner om gamla tider: True faith - New order

...påminner om ångest: Foundations - Kate Nash

...jag lyssnar på väldigt mycket just nu: Blind Mary - Gnarls Barkley

...är väldigt, väldigt bra: At amber - Morrissey

...lyssnas på i ilska: Meat is murder - The smiths

...jag lyssnar på när jag är kreativ: Chrysanthemum - Kelley Polar

...påminner om sommardagar: Babooshka - Kate Bush

...påminner om våren: Beautiful stranger - Madonna

...påminner om staden jag tycker om: Man next door - Massive attack

...jag lyssnade på när jag var 13: I'm you man - Leonard Cohen

...jag lyssnade på när jag var 15: Pink sunshine - Fuzzbox

...jag lyssnade på när jag var 17: Get the message - Electronic

...jag lyssnar på just precis nu: Utopia - Goldfrapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0