GILF VI

Den sjätte GILF:en kommer här. Jag tror jag talar för heterosexuella kvinnor och homo- och bisexuella män världen över när jag ställer följande fråga till Carrie i Sex and the city:

HUR I HELVETE KUNDE DU VÄLJA DEN JÄVLA FJANTEN BIG FRAMFÖR DETTA GENOMSNÄLLA PRAKTEXEMPLAR???

(och nu skiter jag i det faktum att Aidan inte finns på riktigt, jag är upprörd ändå. Eller det är väl seriens kretiner till manusförfattare som borde få lida för sitt idiotiska påhitt som bara spär på myten om att alla kvinnor EGENTLIGEN vill ha män som är känslomässigt omogna renoveringsobjekt som gör dem illa och behandlar dem som skit)

JOHN CORBETT.

                                                                  

Bilderna kommer från Melrosejewelers, Accidentalsexiness och tvguide.com.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh, im sooooooooooooooo with you!!!

2010-07-29 @ 07:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0