Happy to be as I was in the first place

Jaha, vad har jag pysslat med de senaste dagarna då? Om jag inte försöker sammanfatta det på nåt sätt kommer jag få panik framåt söndag när jag inser att jag inte minns vad jag gjort på semestern för att alla dagar såg exakt likadana ut.

I söndags gjorde jag inte mycket alls, lodade runt hemma som vanligt, städade lite, satt framför datorn samt förbannade det faktum att en getingkoloni byggt bo precis vid min balkong och gör det omöjligt att ha balkongdörren öppen. Igår var jag till Stadsmissionens second hand på Hälla. De artar sig riktigt bra faktiskt! Hittade en snygg svart lackväska i lite stramt 60-talsstuk, en vit blus och en väldigt stilig långrandig kjol i ljusbrunt, violett och rött. Kvällen ägnade jag åt tvätt, att låta röven gro framför datorn samt lite tv-tittande. Och idag har jag inte gjort... nånting... jo, jag har skrivit ett mastodontinlägg om musik, varav del I återfinns här nedan, och så har jag cyklat rekordsnabbt hem till mina föräldrar och vattnat blommorna, men i övrigt så... ingenting.

Och det är UNDERBART! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0