The military two-step

Saker jag gör på jobbet när ingen ser:

* bloggar (dock bara på lunchen. Faktiskt!)

* klipper naglarna vid skrivbordet och sopar ner bosset på golvet

* fiser

* tar kort på mig själv med jobbtelefonen som har en mycket bättre kamera än min egen mobil

* lyssnar på musik i ovan nämnda jobbtelefon och, om jag är 100% säker på att jag är ensam, sjunger med och dansar lite. Inget kan sätta fart på bokuppsättningen som lite schyssta toner i lurarna och taktfast struttande fram  & tebax till bokvagnen.



                                                       

Kommentarer
Postat av: L

Fan vad äcklig du är!!!

<3

2010-08-27 @ 10:41:27
Postat av: Hades

Det är därför du älskar mig! B-D

2010-08-27 @ 11:38:19
URL: http://ettsortshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0