I wonder to myself; could life ever be sane again

Igår var jag tvungen att gå upp tidigt (på semestern betyder det före kl 11) och tvätta. Var lite orolig för att semesterkänslan skulle spräckas totalt av att ha en tid att passa före kl 12, men det gick förvånansvärt bra. Resten av dagen tillbringade jag med att dega omkring hemma och trivas i väntan på avfärd till samkväm hemma hos goa S. Slog på stort och tvättade håret och målade naglarna till och med.

Och GADDÄIJM!!!!! vilken fantastiskt rolig kväll det blev! Jag släpade med mig L, och S hade en bunt mycket trevliga vänninnor som likaledes var i högform. En av kvällens gäster var gråhundstiken Jaffa och tusan vilka barndomsminnen som grumlades upp till ytan på den sumpgöl som är min hjärna när jag såg henne strutta omkring med sin glada lilla rulltårtesvans och pigga, nyfikna ögon. Försökte ta en bild och skicka till mor&far, men hyndan ville inte sitta still så de undrar nog varför jag mms:ade dem en närbild på en luddfilterboll...

Vi satt på balkongen större delen av kvällen och garvade och svamlade järnet om Viktiga Saker. När klockan blev lite mer arrangerade vi ett lill lindfors-rejv i hallen där blandade småhopp var en frekvent förekommande dansrutin tillsammans med Macarena och skriksång till Anita Lindblom. Sen åkte vi ner på stan och satte oss på Pitchers veranda och svamlade vidare. Det var länge sen jag garvade så hårt, eller nej det var det inte förresten, det var väl senast i helgen hos L&E :) Men hur som helst behövs fler såna kvällar; det är bra för själen! Dock kanske inte för vissa vitala organ som t ex levern och lungorna...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, jag hoppas inte du kände dig TVUNGEN att skriva att du skrattade mycket hemma hos oss förra helgen;)



Blandade småhopp hade jag velat se=)

2010-08-07 @ 01:21:58
Postat av: Hades

Jag skrev det för att det är sant! :D



Japp, du skulle ha gillat vår dans :D

2010-08-07 @ 17:55:58
URL: http://ettsortshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0