And I just can't explain so I won't even try to

Jag kom förresten på ytterligare två skäl till varför jag är en garderobs -WT:

1. Min främsta källa till nyheter privat (näst efter texttv = fler WT-poäng) är Västerås tidning. Ja men kom igen, den är gratis, jag kan läsa VLT på jobbet (vilket jag måste eftersom jag är boss över västmanlandssamlingen) och alltid får man sig ett njurstensframkallande garv eller två över att tidningen så väl lyckas med sin Hemmets journal/Grönköpings veckoblad-fusion.

2. Jag har inte ett akvarium (som oxå finns med på WT-bloggens lista över bannlysta prylar) men väl en liten samling glasfiskar som jag är mer än lovligt förtjust i. Notera att alla utom en är blend-blå.



Från det ena till det andra så känner jag ett lätt obehag i svalget. Jag hoppas verkligen att en whisky tar kål på eventuella bakterier, för jag är inte det minsta upplagd för nån förkylning just nu.

Kommentarer
Postat av: Cinna

Börjar undra om jag inte är lite WT i alla fall. Som tur var har jag nyligen gjort mig av med akvariet :-)

2010-04-20 @ 21:15:18
Postat av: Hades

Det bor en Tabita i oss alla! :D

2010-04-20 @ 21:16:07
URL: http://ettsortshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0