No, it's NOT like any other love; this one is different because it's us!

Jag KAN inte låta bli! Det här är ett undantag från antioutfitregeln, men jag är så kär i den här klänningen så jag måste visa upp den för mina tre läsare! :D

Jag är väldigt nöjd med puffigheten, som är hemmabygd så att säga dårå... köpte den eftersom jag fetdiggar prickigt (jodå, den är prickig, men det syns inte eftersom min mobilkamera som sagt är sämre än en engångskamera från kodak av årsmodell 1987), men anade att den skulle kännas för kort för att använda som den är. Dessutom fanns ingen underkjol = klänning klättrar upp till midjan efter ca 10 steg. Så jag sydde fast en vid, vit bomullskjol under och den där vita spetsen längst ner för att kunna använda den utanför the safety of my own home och fortfarande känna mig som en Anständig Kvinna. (JA LÅTSAS KAN MAN JU I ALLA FALL HÖ HÖ HÖ HÖ HÖ HÖ... eh...)

Nu skäms jag lite... jag har blivit en sån som bara "IIIIIIH kolla min nya klänning vizzt ären fett snyggh va???"

(men visst är den fin...?)


Kommentarer
Postat av: Åsa Eklind

Den är jäte fin. Faktist!!!

2010-04-24 @ 09:59:38
Postat av: Linda

Snygging!! :0)

2010-04-26 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0