GILF I

En populär missuppfattning är att damer inte är lika visuellt orienterade som herrar när det gäller att dregla över stiliga exemplar av the kön of ones choice.

Nu är jag ju inte alla damer, men jag kan i varje fall meddela att själv är jag lika intresserad av manlig ögonfägnad nu som när jag var... pja... 15, hormonstinn(are) och hade budoiren tapetserad med cheezy posters på halvnakna killar som jag fick med fridatidningarna som jag prenumererade på (lordy, jag kom ut med många mörka hemligheter i den meningen...).

Hur som helst; här kommer den första i raden av mina GILF:s:

SEAN BEAN.

*burning all field coils*



His hotness som Major Sharpe - ignorera hockeyfrillan är du snäll. Av någon anledning finner jag män i uniform sällsamt attraktiva. Detta är en böjelse som jag aktivt försöker kämpa emot, men det är allt som oftast fett lönlöst.

Boromir - enda anledningen att se Sagan om ringen-filmerna. Jag har alltså bara sett den första.

Vi ses igen när du minst anar det - samma tantslemskanal, en annan tantslemstid!

(bilder från Moviefill och Uncyclopedia)




Kommentarer
Postat av: Åsa

Sean Bean, detta praktexemplar på temat Män Som Verkar Dumma i Huvudet Men Ändå Är Heta.



Själv har jag sett den där flygplansfilmen med Jodie Foster och Sean Bean. Han bar uniform; han muttrade mycket. Och jag glömde allt jag vet och känner som sant och reducerades till en hög av "ggggggguuuuuuh."

2010-04-17 @ 21:21:54
URL: http://prastfrun.wordpress.com/
Postat av: Hades

Ja men precis! Allt man önskar sig hos en man bleknar och förbyts i ett reptilhjärnestyrt himlande med ögonen när SB grymtar brunstigt och dansar wienervals med Anna Karenina iförd paraduniform! DROOOOOOOOOOOOOOOL

2010-04-17 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0